آرزوها
آرزوها



 

 

 روزی که دیدمت ، دلم یه جای دیگه بود ؛ و حال و هوای رؤیاهای من هوای دیگری داشت . اون روزها دلم

 را از نگاه های همه ، کنده بودم ؛ دنبال کسی بودم که مثل هیچکس نباشه ؛ اما نگاه تو داد میزد که با

 اونای دیگه فرق داری . نوشته ها تو که می خوندم با خودم می گفتم : « عجب شهامتی ! در این دنیای

 قحطی عاطفه ها ، داره از محبت حرف میزنه ! چه دل مهربونی داره ! این یکی دنیا رو درست مثل خودم

 می بینه . »

کم کم که شناختمت دیگه فکرت از سرم نرفت که نرفت . حالا روزی هزار بار به یادت می افتم و همش

 بدنبال فرصتی هستم که باهات صحبت کنم .

اون هدیه ی با ارزشی که بهم دادی ، هنوز دارمش ؛ یه قلب پاک و مهربون که همیشه ی همیشه با منه

 ؛ و خیلی دوستش دارم و اگه خدا بخواد همیشه با من خواهد بود . یادمه یه بار برام شکل قلب فرستاده

 بودی ؛  توی اون نوشته بودی : « اگه جات خوب نیست بذارمت روی چشام » بهت گفتم : « قلب تو

 مطمئن ترین جائیه که میتونم با تمام وجودم عاشقی کنم ؛ بدون اینکه کسی سرزنشم کنه »

حالا دیگه دنیای من با وجود تو یه عالم دیگه ای داره . حالا دیگه به جز غم دوری هیچ غم دیگه ای ندارم .

 صدا و لحن عاشقت شبها برام لالائیه قشنگیه ؛ حالا دیگه شبای من طلائیه طلائیه .

عزیز دلم بیا کاری کنیم که هیچوقت از هم نرنجیم ؛ دلهامونو نشکنیم ؛ و به عهد خود وفا کنیم ؛ تا اونجا

 که همه ، حسرت عاشقی ما را بخورند . قبول ؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در دو شنبه 9 اسفند 1387برچسب:, ساعت 20:52 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar